7 sept 2014 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Esther Kraaijeveld - WaarBenJij.nu 7 sept 2014 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Esther Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

7 sept 2014

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 September 2014 | Australië, Sydney

Eerste update. Goede reis gehad. Lange vlucht, maar gezellige mensen en het eten was prima. Pluspunten voor China Airlines.
Aankomst was goed geregeld. Pick-up richting uitkijkpunt over The Opera House en The Harbour Bridge. Maar wat een weer. Het is nog lente en het regent zowat elke dag.
Dag 2 alle laatste zaken nog geregeld en dag 3 richting de Blue Mountains. Shitty weather dus niet alles gezien. Dag 4 was een kleine rustdag. Wandeltocht naar een uitkijkpunt langs de kust. En toen kwam het binnen. Hier zit ik dan. Australië. Zon schijnt, de rust, het idee dat het elke dag zondag is, heerlijk. Ik hou er wel van.
Morgen wordt de eerste surfles, ik ben benieuwd. Hopelijk zitten er nog ergens verborgen talenten.
Verhalen zullen kort zijn, maar zal wat foto’s plaatsen binnenkort. Filmpjes als het lukt.
Gegroet, vanuit Sydney, Australia.x